مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:042023-01-04سياسي

جان فدا| توصیه عجیب پدر فرمانده سوری برای رها کردن بشار!


وقتی علت تغییر در رفتارم را به والدینم توضیح دادم و از سخنان حاج قاسم برایشان گفتم پدرم که نمی دانست ما هم جبهه هستیم به من گفت«بشار اسد» را رها کن! و در لشکر آن سردار ایرانی مبارزه کن او راز و رمز سعادت در دنیا و آخرت را به شما نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، لباس تنش حسابی خاکی بود و خستگی در صورتش موج می زد، اما بارقه امید در چشمانش خاموش نمی شد انگار آینده را جلوی چشمانش می دید، بازی کودکان در خیابان های شهر، جشن و سرور اهالی روستاها و جریان زندگی در منطقه بزرگترین آرزویش بود آرزویی که برایش همه چیز داد حتی جانش را.

همه او را با یک ویژگی می شناختند، یکی با مهربانی اش به والدین، یکی با سر زدنش به خانواده شهدا و ایتامش و محبتش به فرزندان شهیدان و دیگری با جدیتش در میدان جنگ و مقابله با کفار، همیشه همین بود پشتیبان مظلومان و سر سخت برای مقابله با ظالمان، هنوز نامش که می آید خیلی ها اشک می ریزند و دل تنش می شوند او هر چند این روزها نیست اما راهش، کلامش، سیرت و منش وی همچنان راهنما و راهگشاست و لرزه به اندام دشمنان می اندازد.

سردار مجید ارجمندفر، یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی است که وقتی از وی سخن می گوید اشک و خنده هایش در هم گره می خورد کلی خاطره جلوی چشمانش نقش می بندند و نمی داند از کدامش بگوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| توصیه عجیب پدر فرمانده سوری برای رها کردن بشار!

جان فدا| توصیه عجیب پدر فرمانده سوری برای رها کردن بشار!